Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Τι είναι ο έρωτας;;;;


«Αχ, να 'ταν η ζωή μας Σαββατόβραδο…». Κατά πού με προσανατολίζει ένα τραγούδι που το ακούω στη διαπασών και μια και δυο φορές; Στα μέτρα της τωρινής ζωής μου ή έξω από αυτά; Δεν βαριέσαι. Δεν χρειάζεται να ψάξω για απαντήσεις. Το δελτίο τη μετεωρολογικής υπηρεσίας ανέφερε ότι μπορεί να βρέξει. Θα μου άρεσε αλλά μάλλον κανείς δεν επιθυμεί τη βροχή τούτες τις μέρες που τις περίμενε για να ξεσκάσει. Η φύση έχει τους δικούς της ρυθμούς και δεν μας ρωτάει. 

Εγώ προσπαθώ να πω μερικά πράγματα για μένα αλλά μάλλον αυτό είναι αδύνατον, διότι είναι αδύνατο να μεταφέρει κανείς στο γραφτό λόγο κάτι που δεν είναι μεταβιβάσιμο. Βέβαια, το έχω επιχειρήσει αρκετές φορές στο παρελθόν με μηδαμινά αποτελέσματα. Μπορεί η λογοτεχνία να διερμηνεύει κάποιες προσωπικές καταστάσεις αλλά είναι δύσκολο ν’ αποτυπώσει εντυπώσεις τρίτων. 

Αν ήμουν ζωγράφος θα έκανα εμπρεσιονιστική περιγραφή, κάτι δηλαδή που σημαίνει ότι μ’  ενδιαφέρει η καταγραφή εσωτερικών κραδασμών. Ν’ αρπάξω στα πεταχτά αστραπές που φώτισαν τη συνείδησή μου σαν στιγμιαίες ανακοινώσεις κάποιου μυστικού. Γι’ αυτό τις προσωπικές μου μαρτυρίες ας τις πάρει ο καθένας όπως τον βολεύει. Δεν ξεχνώ όμως ότι μπορεί κανείς να κάνει μια αναλυτική περιγραφή, λόγου χάρη ενός τοπίου, παραθέτοντας όλα τα επιμέρους στοιχεία που συνθέτουν την εικόνα και στη συνέχεια αφού τα ανασυνθέσει τα παραδίδει στο αναγνώστη κι εκείνος με τη σειρά του μπορεί να δει αυτό που θέλει.

 
Μα θα μου πείτε ποιος έχει όρεξη τέτοια ώρα να διαβάζει τα σκέψεις σου; Όλο και κάποιοι θα με συντροφεύσουν στους δικούς μου διαλογισμούς. Τι είναι η αγάπη, ο έρωτας;;; Μια πράξη εγωιστική! Ξέρετε πως όταν επιθυμείτε την ευτυχία του άλλου ή της άλλης που αγαπάτε αυτή η αγάπη τίθεται υπό την προϋπόθεση ότι θα είστε ΕΣΕΙΣ που θα του/την εξασφαλίσετε!!! Μια πράξη καθαρά εγωιστική. Μέχρι εδώ. Από εδώ και πέρα δεν ξέρω τίποτε. Σκεφτείτε τη θέση σας και τι χρώμα θέλετε να έχει η καρδιά σας!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου